Sony Ericsson XPERIA

En helt splirrans ny mobil, helt ny på marknaden damt i förgår ner i min ficka. Inte alls planerat, men gud så kul med en ny mobbe alltså. Och JAG har för första gången en riktig värstingmobil med miljoner finesser! Kan säga att jag blev stressad igår när det helt plötsligt ringde i den ;) Haha.. men jag är rätt snabblärd när det gäller mobiler o sånt. Så nu kan jag det viktigaste plus lite till :) Inte så svårt!


Bild Googlad

"Sony Ericsson Xperia ARC har en 4.2-tums multi-touch skärm som drivs av Mobile BRAVIA Engine, 1GHz Snapdragon processor, 8.3-megapixel kamera och mäter endast 8.7mm tunn. Den kör operativsystemet Google Android 2.3"

Lyllos mej som inte behöver ha en stenåldersmobil längre! :D Trodde jag skulle sakna min gamla, men njaae inte direkt :P

Så slut på skryt!

:P


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad härligt gumman!! Man lär sej tids nog, jag höll på att kasta ut min genom fönstret de första dagarna :) Jag kunde inte ringa, svara och absolut inte skicka sms ;) Men nu så! Så det finns hopp :)



Kramar

2011-04-15 @ 22:00:25
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skryyyyyytmåns ;) Haha skojjar bara! Den va jättefin mobben!! Såå roligt att byta upp sig emellanåt :P Och den verkade ju jättebra/rolig!!



Pussar

2011-04-16 @ 12:11:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi javisst e det skoj med nya mobiler :D

Tur du e hemma så du kan sitta o lära dig alla roliga finesser, katten bl.a ;D

Pusssssss

2011-04-17 @ 09:34:38

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback