Vill sova eller iaf kunna vila

Har en temp nu på 38,5 och har en väääldigt busig kille som har varit vaken i fleeeeera timmar. Och just ikväll när jag mår som "bäst" NOT... så vägrar han sova! Inte ens 5 min... han har varit vaken i 5-6 h typ.. Tänkte vid 18 tiden när Dennis körde till fotbollen att hoppas han somnar fort nu så jag me kan slumra.. Jojo visst! Han piper o gnäller och vill inte ha mer mat, han vill inte mysa inte leka..

Idag sätts mammalivet på prov.....


..... and I LOOOOOVE IT!!!! ;D ♥









Nuuuu... 20:25 somnade han! Heeelt utslagen är han pojkstackarn ♥ Lagom till pappa Dennis snart kommer hem :P


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha visst e de dagarna härliga när ens barn inte vill sova ;)

Tur det inte händer alltför ofta :P

Har tänkt många gånger hur ens liv förändras när man får barn, vad man klarar av egentligen!

Helt otroligt att nånstans inom sig så finns där en känsla som gör att trots att man känner sig helt tömd på energi så orkar man ändå o e så lycklig det bara går att bli! :)

E iaf lite glad över att jag lyckats hålla mig frisk sen Molly föddes (peppar, peppar) ;)

Så typiskt med att han somnade lagom tills Dennis skulle komma :P

Puss

2011-04-08 @ 11:22:49
Postat av: Jenny

Ha Ha! Ja men vissa dagar är det kämpigare än andra :) Men när man får ett litet leende så smälter man ju totalt :)

Puss

2011-04-08 @ 14:35:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback