Vis

Hej igen!

Uff känner mig lite trött. Idag har Alexander varkligen haft mkt energi :P men det gäller ju att vänja sig, för mer lär han få ju äldre han blir :P
Jag tycker det är jättemysigt så klart. Men ibland blir man ju faktiskt lite trött me :)

Om ett tag ska vi åka in till stan. Jag ska till tandläkaren. Fyanamej! Har verkligen inte råd med tandläkaren. Men lika bra att få det gjort och inte skjuta på det. Kan tänka mig att jag har en del hål nu efter graviditeten och så. Och så har alla mina fyra visdomständer poppat upp... inte helt.. eller jo en tror jag är helt uppe och de andra e uppe en liten bit. Vet inte om de kommer göra nåt åt dem.
Hemskt vad vis jag måste blivit sen jag blev mamma ;)

Iaf så ska Dennis följa med.. så han kan ha Alexander under tiden och bara va med som lite stöd ;)
Och sen är det dags för match för Dennis. Vet inte om plutt o jag ska med.. får se.. :)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi ja snart kommer du inte ha en lugn stund därhemma ;) Nej så farligt e det faktiskt inte, man får se till att spendera den mesta tiden på golvet o leka så funkar det kanon :D O ju mer de rör sig desto tröttare blir ju dem med så då sover de förhoppningsvis lite mera ;)

Trött blir man rätt lätt nuförtiden :P

Duktig du e som ÄNTLIGEN tar dig till tandläkaren ;) Man får ju lite rabatt har jag hört så då hoppas jag att det inte går på så mycket :)

Åh vad skönt att Dennis följer med!! :)

E väl klart ni ska följa med ;) Om du orkar efter tandläkaren vart o rotat i munnen vill säga :P

Puss

2011-04-27 @ 14:26:33
Postat av: Jenny

Klart man kan bli trött ibland :P De har ju så otroligt mkt energi de små liven :P

Pöss

2011-04-28 @ 22:41:52
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback