Fixardag och Kvällsfika!

Hej på er! Idag har det varit full fart här hemma. Dennis har målat alla de bräderna vi grundmålade igår, vita! Och jag har bakat, skurat handfat, massagebadkaret, duschdörrar m.m. Så nu skiner badrummet igen, har dammsugit lite på nedervåningen och städat, tvättat, hängt tvätt, lagat mat m.m.

Nu har förresten äääntligen handtagen på handfatet kommit på plats, på tiden haha!
Nu sitter jag i soffan med lite kvällsfika och slappar!
 
Grönt te med smak av apelsin & svartvinbär med en sked apelsinhonung.. och mina nybakade dumlekakor!

Alexander har nyss fått sin kvällsgröt och busar nu på golvet tillsammans med Turbo! De gillar verkligen varann =) Fast Alexander har börjar greppa tag i hans svans och släppet inte greppet på första taget :P Alexander gillar ju allt som ser ut som en sladd/snöre och han tycker väl Turbos svans ser ut som det :P

Innan nattning sen så ska Alexander badas/duschas och sen är det vällingdax uppe i spjällsängen =)
Jag får spela in/pausa både Halv 8 hos mig och Robinson idag.. tur man har en inspelningsbar boxer =)

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ojoj vart en riktig städdag hos dig idag, har jag med haft ;) Äntligen rensat alla bänkar o fått iväg allt skit som stått på altanen o några soppåsar sen henriks kalas o så har jag dammsugit, torkat golven o tvättat, skönt när det e gjort :) O lagat mat har jag med gjort, o hälsat på hos pappa med o fått lunch där, jisses vad jag hunnit med saker idag :P

Så kul att Alexander o Turbo går så bra ihop :D

Hihi javisst e det bra med en inspelningsbar boxer, kan man spola förbi den långa o tråkiga reklamen med ;)

Hoppas nattningen går bra idag! :)

Puss



2011-08-31 @ 21:23:24
Postat av: Pauline

Hihi nu glömde jag ju bort att skriva att jag ha nog inte ens tänkt på att ni inte haft handtag på handfatet :P

Puss

2011-08-31 @ 21:28:49
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

Men gud vad fint badrum ni har. Precis så skulle jag vilja ha!!



Håller med angående inspelningsbar box, vet inte vad jag skulle göra utan den ;)

2011-08-31 @ 21:30:09
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi just det igen, jag ha ju med bakat :D

Skulle göra chokladmuffins men hade inget bakpulver så då tänkte jag göra hallon/vit chokladmuffins men hade ingen vit choklad så till slut så blev det hallon/blåbär/mörk chokladmuffins :P

Smakade gott gjorde dem med ;)

Puss

2011-08-31 @ 21:43:06
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh vad söt kopp! Gillar :)



Kram!

2011-08-31 @ 21:45:32
URL: http://malinsblogg.se
Postat av: fian- mamma till Alex

Go kväll finis!



Ååå så duktiga ni varit o så fint badrum :)

Dumlekakor, mmmm det bästa. Tänkte på det häromdan att jag måste baka det nån dag nu. Så himla bra att ha i frysen o bjuda på.. fast blir lätt att man själv vill ha det till kvällsfikat hihi



Alex gillar oxå kissen. Men han har inte börjat dra henne i svansen än o tror inte det blir poppis hos topsan om han börjar med det hehe men så fort han ser henne så släpper han knappt blicken åt nåt annat. Spännande det där :)



Kul att du oxå följer Robinson. Massor av nakna killar var det idag haha



Sov så gott! Puss och kram

2011-08-31 @ 22:11:25
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi jag har ju också städat å grejat här hemma :P Känns som att alla har gjort de idag! haha! Så skönt när det är rent å fräscht överallt!!

Puss

2011-08-31 @ 22:24:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: cammie

oh så fint erat badrum ser ut att vara. Lyxkänsla lixom =)

2011-08-31 @ 23:11:05
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

God morgon fina!



1 sep idag. Känns helkonstigt. Nu är sommaren över liksom.



Jo i helgen ska vi på 30 års fest. Så då blir det party party hihi har fixat barnvakt o skjuts =)



Vad ska ni hitta på? puss o kram

2011-09-01 @ 08:47:29
URL: http://fianandersson.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback