Gäsp!


Kvällen och natten gick bra tycker jag!
Alexander somnade ju vid 21 igårkväll och vaknade till vid 01 för nappen och sen vaknade han vid halv 3 för mat. Och sen halv 7.. och då hade han bajsat massor.
Skickade ner Denne för att byta blöjan för han skulle ändå stiga upp...
Så tänkte jag att vi ändå kunde passa på och duscha av honom riktigt, för vi hade nog inte kunnat sova i sovrummet igen, eftersom Dennis grejar på taket (just ovanför sovrummet)...
Så nu ligger plutten och sover i resesängen här nere istället och jag kollar på nyhetsmorgon och fixade lite frukost till Dennis och mig innan.
Trött som bara den är jag, kanske skulle göra sig lite kaffe? :P

Ha det bra!
Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi, blev det nåt kaffe sen lr? ;)

Puss

2011-08-09 @ 00:39:35

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback