Läggning- Faild :/

Hehe ja.. som jag skrev tidigare så har inte Alexander varit på topp idag.. Och nu vägrar han sova!! Han ville minsann inte nattas... han har både fått välling och ammat lite.. men nepp ursinnig! Tillslut sa jag till Dennis så han fick ta över. Jag har ju känt mig så trött idag, så jag behövde lite avlastning :P
Men näe.. Dennis försökte nästan en halv timme tror jag.. och han bara grät o grät där uppe... (Alexander alltså)..

Så nu leker han här på golvet med Turbo... och skrattar och hittar på hyss.. :P

Så nu får han va uppe tills vi går och lägger oss!! BUSEPOJK!

(ursäkta att bilden är gryning)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hoppas han kommer till ro sen :)

Puss

2011-08-10 @ 22:12:22
Postat av: britta bloggar

Hoppas han somnar snart!

2011-08-10 @ 22:53:41
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Hanna Z - Mamma till Elliot

Haha att dom kan vara så jäkla envisa alltså! Hoppas han somnade tillslut!



Jo jag hann till Ica, det tar bara typ en minut att cykla bort:)

2011-08-11 @ 08:34:49
URL: http://hannaz.se

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback