Molly 1 år!!! :D

Hej!

Idag har Alexander och jag varit och firat Molly som fyller 1 år om 5 dagar!
Stora fina tjejen nu.. När jag träffade Molly första gången var hon 3 dagar gammal.. såå pluttig! Minns att jag grät floder då.. det var första gången jag höll i en liten bebis på många år.. och ni som följt min blogg vet ju att Dennis och jag tillslut lyckades bli gravida på 3e ivf försöket.. så det var måånga känslor.. men helt underbart att äntligen våga/vilja hålla en bebis och må bra över det! Eller jag höll ju 2.. Alexander låg ju i min mage då =) ♥

Här kommer lite bilder från dagen!

Kortet jag scrappade =)

Snöret var gott ;)

Alexander var nyfiken när allt pappret prasslade så =)

Presenterna- en gosekanin, en pixiebok, en bok med massa prinsessberättelser, en prinsessväska, ett par leggings, en tunika/klänning och en tavla med ett foto på Molly

Pauline bjöd på massa gott idag me.. som frallor med gott pålägg, wienerbröd och supergod kycklinggryta med pasta!

Yam yam!

Pauline ;)

Tack för idag gums och hoppas att Molly blev glad för presenterna! =)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Javisst var hon liten då, så mysigt att du kom o hälsade på oss på bb :) O att du klarade av att hålla henne utan att bli ledsen av fel anledning :)

Tack så jättejättemycket igen! Himla fina presenter som vi kommer använda flitigt ;)

Hihi ja snöret var det godaste tror jag allt :P

Fina bilder som vanligt, vill med ha systemkamera :D

Fast bilden på mig var ju inte lika fin, ser jättetjock ut ju :o :P

Puss

2011-08-22 @ 20:48:58
Postat av: Bella

Gud vilket fint kort du gjorde :D

2011-08-22 @ 21:16:06
URL: http://bellzors.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Tiden går verkligen fort! Kommer så väl ihåg det inlägget du skrev efter du hade träffat henne första gången :) Och nu har ni en egen liten goding <3



Puss & Kram

2011-08-22 @ 21:31:04
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

Åh vad mycket fint hon fick och vilket fint kort!

2011-08-23 @ 13:07:17
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback