Prata i nattmössan :P

I natt så pratade Dennis i nattmössan... han brukar göra det, men jag brukar sällan komma ihåg vad han säger och ibland mumlar han bara..
Men i natt skrev jag faktiskt ned det.. hehe.. Dennis skrattade när jag läste det för honom innan..

D: "Naaj!! Älskling ska vi gå deen?!"
Jag: "Va?"
D: "Ska vi gå deen?! Ska vi ta bort taket?!"
Jag: *suckar*  "Nej det ska vi inte"

Haha stackars Dennis.. det här takbygget följer honom även i drömmarna. Han var nog rädd att vi skulle ta bort alla takpannorna igen :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha! Herregud så roligt! :D haha!

Pussar

2011-08-11 @ 21:55:29
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha älskar när folk pratar i sömnen för man kan få reda på så himla mycket plus att det e så roligt o prata med dem för deras roliga svar :)

2011-08-12 @ 02:16:22
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: Pauline

HAHAHAHAHA vad kul! :D

Hihi snäll du e som låter han slippa byta tak igen ;)

Puss

2011-08-12 @ 23:30:21

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback