Tisdag!


Lillbus ♥

God kväll på er!
Idag har varit en riktig hemmadag.. tycker det brukar va det ofta ;) Men jag trivs med det!
Dennis var iväg på morgonen och kom hem med frallor från Z bagarn =) Och sen åkte han iväg på förmiddagen igen och gjorde lite el hos sin bror. Sen har vi varit ute i garaget och grundmålat bräder till huset.. och vi har lagat mat... jag gjorde köttbullar och Dennis stod för potatismoset.. vi brukar dela upp det så. Vi lagar oftast middagen tillsammans, nåt vi alltid gjort! :)
Ikväll har vi bara kollat på tv; Halv 8 hos mig och Robinson och nu glor Denne på nån film på Canal plus..
Idag har Alexander övat på att gå själv.. men inte mer än två steg innan han sätter sig ner. Men han tycker det är spännande och kul när han lyckas =)=)
Snart blir det nog sängen!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Hanna Z - Mamma till Elliot

Hihi han kör lite Elliot-stil:) Och vad duktig han är som tagit ett par steg! :) Känns inte som om det är såååå lång tid kvar innan Elliot gör detsamma. Han vill ju så mkt och är man envis så:)



Alltså jag dricker inte svart kaffe, usch det är så äckligt. Men latte är riktigt gott! Lärde mig dricka det när jag jobbade på café, mina jobbarkompisar blandade först svag latte med liiite kaffe och mkt mjölk och med nåt gott i, typ hasselnöt, sen körde vi successivt och tog bort smaken, körde med mer kaffe osv och tillslut tyckte jag det var riktigt gott! Onödigt att lära sig eg, men bra nu när man har en morgonpigg liten kille här hemma:)

2011-08-31 @ 09:50:26
URL: http://hannaz.se
Postat av: Camilla - gravid med 1:an

Vilken stil han har, ser väldigt fokuserad ut :)

2011-08-31 @ 09:52:41
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mysigt att laga maten tillsammans :)

Åh har han förstått att han går med? ;)

Puss

2011-08-31 @ 21:01:57
Postat av: Jenny

Ja det är allt härligt med hemmadagar!! :D

Gullig bild på Plutt!!

Så spännande för honom!! Snart knatar han runt för fullt :D



Puss

2011-08-31 @ 22:18:39
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback