Gårdagen! =)


Hej på er!
Smarriga Cupcakes va?! ;)
Igår när vi var hos Jenny & Alice, så fikade vi på dem.. Jenny är såå duktig på att bara.. The Queen of Cake brukar jag säga ;) hihi! Detta är vanliga muffins med frosting/topping. Coklad med moccatopping och vanilj med violtopping =) Yamyam!


Jag dricker kaffe.. Ni som känner mig vet ju att jag inte är nån kaffetant :P Men nu har jag tagit nån kopp då och då.. fast man blir ju inte direkt piggare av det :P

Jenny! :)

Jenny & Alice

Alexander & Alice gungar på gunghästen tillsammans

Alexander smakade hemlagad mat som Jenny gjorde till dem! Makaroner med falukorv, persilja, tomatpuré och lite andra kryddor..

Så här tyckte han :P haha
Alice åt som bara den.. men här slutade det med att jag fick öppna en barnmatsburk istället! :P

Jenny bjöd även mej på mat.. men jag uppskattade det lite mer än Alexander, haha... Zuccinigratäng med kassler och ananas till! MUMS!

Det blev en heldag där i Boda.. kom dit tidigt (innan kl.10).. tar nästan en timme att köra dit... Sen åkte vi inte hem förrän vid 19 och var hemma vid 20-tiden.
Men det var en toppendag och tur med vädret hade vi... idag är det riktigt höstrusk ute... Spöregn och full blåst!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen :)

God middag snäckan..Härliga bilder..Fikan ser underbart god ut.Ha en skön start på helgen.kram kram

2011-08-19 @ 12:38:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mm vad du läskas ;D Ser himla gott ut alltihopa!

Haha söt min han har, e det bitarna som han inte gillar lr?

Mysigt att ha nära till en lekpark, hade ju vart perfekt att ha :)

Hihi ja det var en lång dag, men trevlig kan jag tro ;)

Puss

2011-08-19 @ 13:53:09
Postat av: cammie

ja får hoppas det. fast det ska spöregna hela kvällen oxå sägs det.. Morr.. nåja =) hehe, kaffe smakar ju snusk =)

2011-08-19 @ 14:20:38
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack för ni ville komma! Så roligt att våra små besar gillar varandra så mkt =)=)

Hehe tråk att han inte gillade min mat :P men men! haha!

Pöss!

2011-08-20 @ 15:45:00
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback