Onödigt vetande!


Jag sitter och fotar! Ett stort intresse jag har!
Jag är ingen gervalia person- d.v.s. jag ogillar oväntat besök!
Jag har ett stort kontrollbehov!
Jag är en känslosam person, en tänkare!
Jag är sockerberoende!
Jag älskar stjärnor/ stjärnbilder!
Jag jobbar natt, men är mörkrädd!
Jag älskar katter!
Älskar salt godis och choklad!
Tycker inte om att visa mig utan smink!
Tycker inte om att träna och svettas!
Tycker om att rita/teckna, men gör det inte längre!
Tycker om att laga/äta goda middagar!
Har bara stl. 36 i skor!
Jag har sommarfräknar!
Jag är lockig som en pudel om jag låter håret självtorka!
Jag har en tatuering nedanför nacken som jag själv ritat!
Jag är en datanörd!
Älskar att redigera bilder på photoshop!
Gillar bilar!
Jag är lättskrämd!
Jag tycker inte om rå lök, champinjoner, skaldjur!
Jag är bara 1.60 lång!
Älskar att bli masserad!
Älskar min sambo!
Älskar buffé/plockmat!
Är en slösa och ingen spara! I viss mån!
Älskar vattenmelon och vindruvor!
Tycker om inredning, men är inte så bra på det själv!
Älskar mat/inredningsprogram + romantisk komedier!
Har krockat själv 1 ggr!
Tycker det är tråkigt att fixa håret varje dag!
Älskar tända ljus och mysiga lampor!
Mår illa av cigarettrök!
Älskar att sova!
Är en soffpotatis!
Har gröna ögon!
Älskar min son!
Tycker om att spontanshoppa!
Ogillar nästan alla insekter/kryp!
Har spindelfobi!
Tycker om att gå promenader med sällskap!
Älskar att bli ompysslad om fötterna!
Får alltid skoskav i nya skor!
Passar alltid tiden, hatar att komma försent!

Nu får det snart bli sängen här så önskar er en god natt sömn!


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag tror nästan vi är tvillingar ;) Det var inte många punkter som inte stämde in :)



Puss & Kram

2011-08-29 @ 09:58:33
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi! jag visste nog allt detta om dig tror jag minsann.... men så har vi ju känt varandra i 10 år också :D

Pussssss

2011-08-29 @ 20:14:37
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Det här har jag missat! Roligt vetande tyckte jag :D har en hel del likheter där ;) fast jag har strl 37 i skor, är 167 cm lång o jag älskar rå lök, svamp o skaldjur, jag har tyvärr inga sommarfräknar (är ju så fint), ingen tatuering men vill ha o jag jobbar inga nätter ;D Puss på dej

2011-08-29 @ 22:48:00
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Åh så älskar jag kaffe med mjölk :)

2011-08-29 @ 23:10:33
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Pauline

Hihi du glömde några saker:

Duktig på att göra fina kort!

Duktig på att fixa finfina presenter!

Att du är en väldigt snäll och omtänksam person! Särskilt mot dina nära o kära!

O så får vi ju inte glömma bort att nämna att du e världens bästa Hanna o jag e väldigt glad över att ha dig som vän! ;) <3

Puss

2011-08-30 @ 10:42:55

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback