Fredag!

God kväll på er!
Nu är vi igång med fredagsmyset. Alexander har inte somnat riktigt än. Dennis är uppe hos honom just nu. Jag tror han är lite övertrött, för han har bara sovit en gång idag och det va några timmar sedan. Men hoppas han kommer till ro snart!

Idag har jag mest pysslat hemma. Dammsugit, tvättat m.m. och så fick jag mig ett ryck och tog tillslut sovrummet också. Blir alltid massa kläder och sånt där :P

När Dennis slutade körde vi till Torsås och handlade lite.. och sen hem och gjorde hemmagjord pizza! Såå gott! Var verkligen sugen på det idag.. jag hade skinka, paprika, mozzarella, ananas, tomat och bacon på min.. massa smaskens.. och Dennis hade bara skinka, ost och champinjon.

Nu är det snart dags för Svenska Hjältar Galan och jag har precis öppnat mig en god cider ;)


Nu får jag gå upp och kolla till lillprinsen... Ha en trevlig fredag! Kram!

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Åhhhhh va jag blev sugen på en kall cider nu. Attans meee! haha, får nöja mej med vin ;) men måste handla hem lite cider tror jag så man kan ta nån kall o fira in nya året hihi



Gott med pizza. Någor som är riktigt gott är att klicka ut vitlök bonjour på, mums :)

Här blev det hämtmat från ett ställe som heter Table20. Hur gott som helst! Nu blir det soffan, ska oxå se galan. Fortsatt trevlig kväll. Puss o kram

2011-12-16 @ 19:39:28
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

mmmm ser sååå gott ut :D

Puss

2011-12-19 @ 22:39:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback