Julafton i Brändabo! ♥

God kväll på er! I eftermiddag/kväll har vi firat julafton hos Alexanders farmor och farfar..
Och ja.. jag tror dagen förklaras bäst med bilder... :)

Första julbordet jag äter i år.. :)

Alexander hamnade upp och ned ;) Farmor hamnade på bild ;)

Raggare? Stekare? ;)

Man kan ju undra vart granen tog vägen ;)

TOMTEN kommer! ;)

Alexander och Hugo var jätterädda för honom... och jag tycker nog de ska inhandla en annan mask för huu som han ser ut, hahaha :P Helt missbildad :P Hoppas morgondagens tomte är snyggare ;)
Han stannade inte så länge och skrämde de utan Dennis delade ut klapparna sen ;)

Tröstar liten rädd kille ♥

Detta var årets underbara julafton! ♥

Imorgon blir det "Julafton" igen hos Alexanders moster Annika och dit kommer mina två andra syskon, mamma, pappa, respektive, m.fl! LÄNGTAR!

KRAM och GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Camilla - Vardagslycklig

Vad mysigt ni ser ut att ha haft det!! Fast jag förstår att dom blev rädda för den Tomten, haha.

Är det Alexanders fluga du har på dig på en av bilderna? Lite lustigt, Eltons hamnade nämligen på min arm, sen glömde jag att ta av den. Så på alla bilderna ser det ut som en fånig detalj på min klänning, hehe :P

2011-12-25 @ 18:32:44
URL: http://vardagslycklig.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha vilken snygging med vattenkammat hår :D

Gott med julamat :)

Inte lite julklappar som fanns där, tur att Dennis tog över utdelandet, tomten hade nog aldrig kommit därifrån annars :P

Puss

2011-12-26 @ 20:26:33

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback