Tisdagen den 6e!



Tjenamoss! Här i Karsbo känns det mycket bättre idag! Alexander har inte alls haft så hög temp som tidigare, och är mycket piggare :) Just nu ligger han och sover sin första nap. Har sovit rätt länge faktiskt! :)

I morse när vi vaknade såg vi att det låg liite snö på marken :) Hoppas det stannar kvar och kommer mer. Det är ju på tok för lite att Alexander ska kunna inviga sin pulka! Och det skulle vara såå mysigt om det är snö vid jul ju! Bättre julkänsla kan man ju inte få då!

Idag ska jag nog börja skriva julkorten :) Men ska inte skicka de än.

Nu låter det som att Alexander är på väg att vakna! Då ska han får lunch, sen vet jag inte vad som händer.. hade velat gå en prommis, men jag klarar nog inte det. Har fått problem med ischias igen så då är det bäst att vila. Men ut i trädgården en stund kanske iaf :)

Hoppas ni får en härlig tisdag, så hörs vi kanske sen! Många kramar till er

Kommentarer
Postat av: niiican'

Gud vilken fin bild! :)

2011-12-06 @ 17:07:27
URL: http://niiican.blogg.se/
Postat av: fian- mamma till Alex

Så skönt att lillemannen är bättre nu o så fi bild på sötnosen :) o kissen oxå :)



2011-12-06 @ 20:47:56
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Lisa - mamma till Alexander 101217 <3

Vilken tur att det börjar bli bättre :)

Tacobollar är kroppkakor med tacofärs istället för fläsk, haha min mammas helt egna uppfinning eftersom jag inte tycker om fläsket.

På kalaset hade vi spansk fläskfilégryta med ris, supergott!

kramar

2011-12-07 @ 12:39:32
URL: http://jagochliten.webblogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback