God morgon!

Hej, nu har jag redan varit uppe ett tag..
Väntade sotaren idag.. och jag hörde minsann när han kom.. man kan ju säga att han blev totalt utskälld av våra hundar :P Dem verkade inte gilla honom alls.. men inte konstigt när det kommer en okänd svart/sotig gubbe in på deras revir :P

Idag ska jag in till stan och fixa håret på salongen där Jonna (Dennis syrra) är.. Hon ska både klippa mig, färga håret och färga ögonbrynen. Lite nervös med det där med ögonbrynen.. för det är nåt jag alltid brukar fixa själv :P Och lillplutt ska jag ha med mig.. hoppas det kommer gå bra och att han inte blir allt för uttråkad.. men han får sitta i mitt knä, så får vi föna bort håret han får på sig sen, för jag tror knappast att han vill sitta i bilstolen, inte så länge han är vaken. Och vagnen fick tyvärr inte plats att ha med sig där inne.

Förresten igår va rörmokaren här och fixade det sista med elementerna (vi har ju vattenelement).. så nu ska vi väl ha värme i nybygget me =) Hoppas att det räcker att göra som han sa.. annars om det inte blir tillräckligt varmt får han komma hit igen och fixa det på nåt annat vis.

Och så kan jag tala om att klänningbekymret börjar lösa sig.. nu står det mellan 2 klänningar =) Nr.3 och Nr.4 =)

Nä, nu måste jag få i mig nåt.. magen kurrar!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha ja de där hundarna håller bra koll ;)

Ja Alexander var ju snäll sen :)

Åh vad skönt, hoppas det blir värme där då :)

Hihi ja jag tycker absolut att du ska ha nummer 4, den var skitsnygg! :)

Puss

2011-02-02 @ 20:25:58

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback