Gårdagen blev det en dag på stan tillsammans med Jenny Svanfeldt....

Dennis skytsade in mig och Alexander till stan igår förmiddag. Vi hade en "date" med sötaste Jenny Svanfeldt =) Hennes lilla dotter Alice stannade hemma hos sin pappa.
Blev lite shopping; En klänning, en kofta, en sjal, och lite annat smått o gott! Och så tog vi en fika på 3G me =)

Jag hade ju inte kameran med mig, så några bilder blev det inte denna gång..

Idag fick jag äntligen iväg inbjudningarna till dopet =) Så dem kommer väl fram imorgon kanske ;)

Vi har även varit på bvc.. skriver vikten o det i annat inlägg..

Ikväll åkte vi bort till Alexanders farmor o farfar... Jag hade köpt hem ost & kex... men sen e det ju trist att äta själv.. för denne äter inte det.. Så jag frågade svärmor om hon ville äta det me mej.. och det tackade hon inte nej till ;)

Nee fyy.. nu är jag för trött för att skriva märker jag :P  Natti natti kära vänner!

Puss

Kommentarer
Postat av: Pauline

Skoj när man hittar saker :) Åh, gottigt med fika på 3G :)

Hihi då ska jag slänga mig på brevlådan efter brevbäraren vart här imorgon ;)

Hihi tur att svärmor tycker om ost o kex :P

Hoppas du får sova gott inatt! :)

Puss

2011-01-11 @ 23:37:22
Postat av: Jenny

Ja vilka fina grejer vi hittade båda två!! =) Tack för Dejten" :P

Hoppas vi ka göra om de snart igen!!

Å då får minsann min lilla gumma följa med! <3



Pusss

2011-01-12 @ 19:01:52
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback