Hej helgen!

Hejsan svejsan! :) Skulle skriva "Helgen" som rubrik, men det blev Hej före hihi.. och det lät ju lite gladare så det fick stå kvar!

Äntligen är min lille gosse på bättringsvägen från förkylningen. Idag har han ägnat sin vakna tid med att skratta och le ;) Min glada lilla pojke.. Han har ju gråtit många krokodiltårar nu när han varit så förkyld, så det var härligt att han fått tillbaka sitt vanliga jag :)

Igår tillbringade jag och plutten några timmar i stan. Vi var där med våra bästisar Jenny och Alice ;) Mycket trevlig dag! Jag skulle shoppa massor nu när jag fått så många presentkort, men jag hittade bara lite vardagskläder på HM.. bl.a. en kofta som blev nerkräkt idag hehe.. men så är det att ha barn.. jag försöker ju amma plutt lite mer nu, så det blir väl lite för mkt av det goda antar jag eftersom endel av det kommer ut igen :P
I alla fall blev det inte alls så mkt shopping jag hoppades på, men då blir det mer shopping framöver istället ;)

Vi hann med en fika på Åhléns med, Jenny och jag tog oss en varsin baguette med kyckling, bacon och vitlöksås. Alice fick sin mat från flaskan och smaskade i sig en himla massa ;) Och plutten fick från tutten ;) Nöjda små bebisarna somnade gott i sina vagnar sen när vi mammor fortsatte vårt shoppande =)
Tyvärr blev det inga kort tagna, trots jag hade kameran med mig.

Idag blev det en liten tur till stan igen.. med Dennis o Alexander.. Hittade en klänning, men får se om jag har den på dopet.. åh blir galen på mig själv att jag inte kan bestämma mig.. har ju 5-6 nya klänningar nu ju... men så vill jag ha nån jag inte använt ännu.. aja.. får se hur det blir!

Sen 13-tiden har Denne varit i Torsås och kollar på Kommunmästerskapet i fotboll.. men jag valde att stanna hemma... sen kommer han hem med pizza iaf..

Nä.. dags att göra nåt annat nu =)

Puss & Kram 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallå Knasan!

Tack för igår! Ja de va ju ltie synd att du inte hittade så mkt som du hoppats på, men jag och Alice följer gärna me dig å shoppar snart igen ;)

Hihi Oj så många klänningar du har att välja mellan :P Jo jag håller me... Roligast att ha nåt helt nytt på sig :P Men det spelar ju ingen roll egentligen :P

Hihi ja Lillan är bra på att äta minsann... Och skrika! haha ;)



Pussssss

2011-01-29 @ 16:58:34
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Tea

Så bra han är på bättringsväg.Inte lätt att vara förälder när barnen är sjuka.Man tycker så synd om dem...du kan väl sätta på dig klänningarna..sätt in kort här så kan vi rösta fram den bästa :)..Ha det så bra.

2011-01-29 @ 22:52:33

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback