Nästan olycka, kalas och frossa

Tjohej!

Usch igår när vi körde in mot stan, så låg vi på en 70-väg.. och ut framför oss kör en gubbe! Så Denne får tvärnita och veja undan och slänger sig på tutan.. Fyy så otäckt det var =( Hade han inte kunnat veja ut mot motsatt håll, så hade vi smällt. Usch otäckt.. man va lite skakis sen.. vi hade ju lilla plutt i bilen.
Dennis sa att han hade velat skälla ut den jäklen... och för mig fick han gärna det. Så gubben blev nog lite skakis, när Dennis flyförbannad skällde ut honom.
Ingen vill ju va i närheten av Dennis när han är arg hihi... Som tur var hände det ju inget.. men otäckt va det ändå! :/

Igår var vi iaf på kalas. Min systerson Zackarias har fyllt 5 år.. och så firade vi mig lite också på ett hörn så där.. men fokus så klart på den yngste =) Men fick bra presenter.. Presentkort på Lindex, H&M och Sisters.. en liten handbok om Stenbockens stjärntecken =)
Även min plutt fick lite presenter.. eller julklappar, då jag inte träffade mamma elr min bror i jul.. så han fick en söt nallebjörn och lite kläder =) Och en liten mobiltelefon med massa musik m.m. av hans morfar =)
Det bjöds på smörgåstårta och efter det spindelmannentårta :) Gottigt!

Pappa är förresten utskriven från sjukhuset nu ♥ Om några veckor ska han göra en operation. Minns inte vad för nån.. Men han verkade rätt pigg och så nu iaf.. ♥ Var kul att träffa honom!

Igår på min födelsedag började jag ha lite huvudvärk och igår morse när jag vaknade så hade jag svullna halsmandlar och kände mig febrig m.m. (men hade ingen feber).. Men va ganska pigg ändå. Men på väg hem från kalaset så började jag frysa så in i norden och kände mig så där febrig och dan igen.. (men hade nog ingen feber), helt slut var jag me.. Så vid halv 9-9 tiden gick vi upp och la oss.. Jag hade både pyjamas, strumpor och två duntäcken på mig och hade riktig frossa.. Denne kollade på tv uppe och jag somnade först och kort därefter sov även Alexander. Och vid 22.30 vaknade Alexander och ville ha mat och då va Dennis fortfarande vaken.. Sen somnade vi alla 3 igen.. Alexander åt vid 03-tiden och vid 05-tiden också... Sen vid halv 9 vaknade han igen och då kände jag mig superfrisk =) Härligt att det gick över.. det var bra med lite extra sömn! :)

Ikväll är det dax för kalas igen... Det är jag som ska firas. Blir med Dennis föräldrar, syskon m respektive  o barn och min andra syrra m. familj. Vi som bor i Torsås vill säga ;) Jag ska ha kalaset hemma hos svärföräldrarna, vi har ju ingen plats alls här hemma än. Så det blir lite mat och god tårta =)

Ha en härlig fredag så hörs vi =)=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch fy fan för folk som inte kan se sig för! Tur att det inte hände nåt! Hihi den där utskällningen förtjänade han :)

Åh så gott med smörgåstårta :D

Åh vad härligt att han e utskriven nu, håller tummarna på att operationen går bra!

Skönt att Alexander var så snäll när du inte var pigg :)

Hihi det var mycke kalasande för eran del :D

Puss

2011-01-24 @ 12:58:43
Postat av: Jenny

määäähhh... jag har ju kommenterat detta inlägget :O Hmmm Otäckt me "nästan-olyckan"!!!!



Pusss

2011-01-27 @ 21:38:18
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback