Presenter

Här kommer ett snabbt inlägg medan nackellacket torkar.. ska på kalas om en timme nämligen.. så börjar känna mig lite småstressad. Idag ska vi ju fira vår granne Agnes som fyllt 30 år.. ska bli skoj! Vet inte vad varken jag eller Alexander ska ha på oss bara :S Alltid samma problem...

Nu har jag iaf fått massa med presentkort så jag kan köpa kläder..
Blev 1200kr på H&M, 200:- på Åhléns, 200:- på Lindex och 300kr på Sisiters... så nu äntligen kan jag rensa och förnya min garderob lite.. behövs verkligen! Fick även två klänningar från Annika m. familj.. men ska åka in till stan.. (Kalmar) imorgon på morgonen och byta dem.. en var lite förstor och den andra va himla söt, men inte riktigt min stil. Så syster yster ska följa med mig imorgon.. jag visste inte att dem hade öppet på söndagar...

Här kommer lite picts på mina presenter!

Mkt platta presenter i år.. men även massa bra hårprodukter och en suuuperbra hårfön.. invigde den idag!

Fin blomma från svärmor... ska ha den i ett av fönstrerna i nya vardagsrummet sen...


Idag har förresten målaren varit här och spacklat... han ska spackla 2 ggr till och slipa o så innan det ska målas och därefter tapetserar.. och han verkar ha rätt mkt på andra ställen me.. så hoppas det inte tar för lång tid. Rörmokaren har varit här me.. och han kommer imorn me och kanske på mån me om dem inte hinner klart imorgon.

Nä.. nu måste jag sätta fart!

Bye!!!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja att det ska vara så svårt att bestämma sig för vad man ska ha på sig :P

Oj det var inte lite presenter du fick, man skulle kunna tro att det verkligen var din 25-årsdag ;)

Nu börjar det äntligen hända lite saker hos er iaf, hoppas det fortsätter så!

Puss

2011-01-24 @ 14:31:01
Postat av: Jenny

Så mycket bra presenter!! Jättebra me presentkort ju =) Ska bli kul imorrn att se va du köper för de :P



Pusss

2011-01-27 @ 21:36:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback