Träff med mina arbetskamrater

Hejsan!
Idag har varit en jättetrevlig dag =) Jag och Alexander åkte till min arbetskollega Agnete och där träffade vi även Boel, Sandra, Jeanette, Lena och Victoria =) Var superkul att träffa alla igen! Det var första gången dem träffade min lilla prins. 
Först så åt vi goda frallor som Agnete hade köpt och sen så hade jag bakat en kaka som jag bjöd på.
Alexander fick även jättefina presenter av alla nattpatrullare =)
Ja här kommer lite bilder från dagen!

Från vänster: Victoria, Sandra, Boel med Alexander i famnen, Jeanette och Agnete.

Längst bort vid lampan sitter Lena, sen Victoria, Sandra, Boel och Jeanette

Boel och min lille prick

Jag ska öppna alla presenter som Alexander fått =)

=)

Min goda kaka med hallonsorbet

Agnete och Alexander

Sött litet kort

Från alla kära nattare

Body, strumpor och byxor

En speldosa

Tallrik, skål och mugg från Elsa Beskow "Mors lilla Olle"


Blev jätteglad för allt och det va såå kul att träffa mina jobbarkompisar igen.. eller några av dem iaf.. alla kunde ju inte komma ;)
Nu ska vi upp och lägga oss och hoppas vi får sova för lillplutt ;)

Kram


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad roligt!! Och vad mycket fina presenter han fick :)

Den där kakan såg farligt god ut, den vill jag ha recept på :)



Kramar

2011-01-27 @ 15:34:29
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh så mysigt!!! Alla ville väl mysa med Alexander kan jag tänka mig!! =)

Mmmmm mumsiga kakan!!!!



Pussss

2011-01-27 @ 21:26:30
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback