En trevlig söndag =)

Hej igen..
Sent igår kväll bestämde jag o min vän Jenny att min lilla familj skulle åka hem och hälsa på hennes familj idag =) Lagom till frukost-tid skulle vi komma :) Mellan kl.10-11...
Som vanligt skickade jag ett sms när vi körde så hon skulle veta att vi var på väg...
Och hon brukar alltid svara, men det gjorde hon inte.. jag tyckte det va lite mysko.. men tänkte att hon hade fullt upp med lilla Alice..

När vi körde upp på deras uppfart så sa jag till Dennis.. "Vad nedsläckt det är, det brukar det ju aldrig va"...
Ringde på dörrklockan och hörde Selma "pudeln" skälla för fulla muggar.. och några sekunder senare hörde jag några snabba stag nerför trappan i huset.
Och dörren öppnades av en vääldigt nyvaken, förvirrad Jenny med håret som stod så snygg år alla håll och kanter :P

Kl.halv 11 väckte vi familjen Svanfeldt/Hansson hihi.. dem hade försovit sig minsann ;) Vi tyckte det va lite kul hihi.. men det är ju faktiskt vääldigt lätt hänt som föräldrar.. då tar man ju all tid man kan för att sova snooza kan man göra X- antal gånger hihi ;) Och sover bebis gott så gör man det själv också :P

Efter ett tag hade hela lilla familjen stigit upp och vi åt god frukost tillsammans. Och jag fick en födelsedagspresent =) Ett jättefint halsband med en blomma som låg i en fin burk med "Hanna" ingraverad som hon hittat i en antik-affär.. Tack så jättemycket gumman! Blev jätteglad! =) 

Deras grannflicka Tindra kom på besök och gosade med bebisarna också =) Söt liten tjej!
Vi fotograferade våra gullungar också =) Så här kommer ett gäng =)

Innan vi körde hem blev det en liten promenix också.. Grannflickan Tindra följde också med =)

Tack för en trevlig söndag! =)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi låter typiskt mig det där, tur det finns flera som kan sova ;)

Vad fint det var, häftigt att hon lyckats hitta en nipperdosa med ditt namn på :)

Så himlans fina bilder det blev!

Haha lite skillnad på storleken på vagnarna :P Härligt med en promenad oxå ;)

Puss

2011-01-16 @ 23:46:14
Postat av: Jenny

Hihi ja det var allt en effektiv väckning de :P:P Haha! Upp kom vi minsann! Iaf jag... Inte ens ni lyckades få upp Peter ur sängen med en gång ;)

Ja tack för en rolig dag! Hoppas du gillade presenterna =)



Pussar

2011-01-18 @ 22:04:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback