Vilken klänning??????

Hej! Jag har ju såna problem med vilken klänning jag ska ha på mig på dopet på lördag..
Så kusin Tea kom med förslag att jag skulle lägga in bilder så skulle ni få rösta!!! ;) Smart idé.. så snääälla skriv vad ni tycker! I need your help!

Nu har jag ju inte den perfekta bh´n under.. så det får ni se bort.. lika så kommer jag ju ha någon kofta över också.. vill ju inte frysa :P

Klänning nr.1
Fick denna fina klänning från Annika i födelsedagspresent. Aldrig använd..

Fördel: Jag ser inte tjock/gravid ut i den.
Nackdel: Måste typ ta av mig hela klänningen om jag ska amma :/


Klänning nr.2
Hade denna på Nyårsafton...

Fördel: Skönt att den inte sitter åt. Funkar okej att amma i.
Nackdel: Lite dystert med grått till dop.


Klänning nr.3
Använd en gång innan... på grannens 30 års fest.

Fördel: Väldigt stretchig. Funkar bra att amma i.
Nackdel: Ser kanske lite blek ut i den?! (ska iofs ha en svart kofta över)


Klänning nr.4
Senaste inköpet...

Fördel: Gillar färgen och den är lätt att amma i.
Nackdel: Ser tjock ut i den.. (spec framifrån) men kommer ju ha en kofta över.


Klänning nr.5
Hade denna på både Elias och Mollys dop.
 
Fördel: Slapp och skön och funkar bra med amning.
Nackdel: Jag kommer se väldigt svartklädd ut :/


Klänning nr.6
Hade denna på mitt kalas, samt på Alice dop för 2 v sedan.

Fördel: Superskön och snygg färg. Lätt att amma i.
Nackdel: Finns inte så många, i o med att den är tight så ser man ju kaggen. Och så har jag ju haft den så mkt nu..



Så det va det de... provade en till också hehe.. men den kunde jag inte knäppa längre :P Katastrof! Fast den hade jag ändå inte velat ha..

Ja så vilken tycker ni nu då??

Kram


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Nr 4 eller 5 :) Kanske med en vit kofta?

Du var jättefin i alla klänningarna iaf :)



Kramar

2011-01-30 @ 21:06:10
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klänning nr 4!!! HELT KLART!!

2011-01-30 @ 23:09:13
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klänning nr 4!!! HELT KLART!!

Skitsnygg! Och lila är verkligen din färg!



Annars klänning nr 1! Det kanske finns nåt rum du kan gå undan i när du ska amma?



Pussssssssss

2011-01-30 @ 23:11:14
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: siz

Jag tycker 6 an är snyggast men eftersom du redan haft den vid kalas o dop för inte så länge sedan så är nr 3 oxå fin..

2011-01-31 @ 12:19:41
Postat av: syster yster

tycker nog du ska ha klänning nr.3 den blir jättefin me en mörk kofta

2011-01-31 @ 12:37:19
Postat av: Tea

Tycker 1an är finast men eftersom är jobbigt att ta av den vid amning hade jag nog tagit nr 4 som dem andra skriver..men en svart kofta över och en snyggt halsband.

2011-01-31 @ 21:05:47
Postat av: Boel

3 eller 4 tycker jag blir snyggast o så funkar dom med amningen!

2011-02-01 @ 16:28:21
URL: http://null
Postat av: Pauline

Nummer 4 helt klart :) Tycker den var skitsnygg!!

O härligt med lite andra färger :)

Ingen kommer tänka på din mage utan hur fina ni kommer att vara ;)

Puss

2011-02-02 @ 20:08:53

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback