Allmänt vardagsbabbel


God morgon på er!
Igår förmiddag var det verkligen jätteskönt väder!
När vi satt och skulle äta smörgåståran hos mamma igår så började det regna...
Idag öser det verkligen ner!

Rätt mysigt ändå.. för jag har inga som helst planer på att gå utanför dörren idag!
Jag trivs himla bra här inne :)

Det ska tydligen bli trist regn väder nu ett par dar...
Så igår var Dennis jag o Alexander på ByggMax och kollade ut lister till vardagsrummet!
Så till helgen kommer vi nog köpa dem, samt sätta de på plats! Jippiiee iså fall! :D

Sen är detta rummet näääästan klart! Det är lister, sista elen till de små spottarna i valvet + en tryck-knapp, göra klart valvet plus spottar i det in till gamla tv rummet och en bräda innetak... sen är det helt klart.

Förstå vilken lycka det är för mig då det blir klart! Då är detta det enda rum som är heeelt klart i hela vårt hus med 159 kvm byggyta! Fast detta är ju ett rum på 60 kvm.. så sen kan man räkna ner ;) Då e det bara 99 kvm byggyta kvar ;) hihi

Vi har iofs övervåning med.. men jag vet inte hur man räknar ut boytan då vi bor i 1 1/2 plans.

Aja nog om babbel.. nu får det allt bli lite frukost!

Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna Z - Mamma till Elliot

Ja det v ar en härlig kväll!



Här regnar det också idag, farmorn var just och hämtade Elliot så jag borde väl städa och tvätta och fixa här hemma nu när jag har tid med det. Men så fastnade jag här, haha

2011-07-14 @ 13:39:34
URL: http://hannaz.se
Postat av: Pauline

Haha tur ni inte valde denna dagen till att överraska henne :P Skönt med en innedag ibland :)

Kanske bra om det blir dåligt väder så han måste jobba inomhus ;) Hade varit skönt att få ett rum klart ja :)

Hihi ne det där med att räkna kvm kan inte jag heller :P

Puss

2011-07-14 @ 16:23:24
Postat av: Jenny

Fining!

Ja jag tycker det är himla mysigt å skönt me regniga dagar ibland.... Inte för ofta bara :P

Men det är ju såååå mysigt att kunna sitta inomhus å mysa ner sig i soffan utan att få dåligt samvete!

Pussar

2011-07-15 @ 20:38:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback