Barngrindar!!!!!!!

God förmiddag på er söta läsare!

Idag steg vi upp kl.12 :P Är man en trött mamma elr!? :P Skönt att Alexander är lika trött han på morgon/förmiddag.. han nöjer sig med amning... tänk sen när jag inte ammar längre :S Då får vi stiga upp kl.6 elr nåt :P Det måste resultera i väldigt grinig son + mor! ;P Plus att jag börjar jobba natt sen igen ju.. och då vänder jag ännu mer på dygnet. Men det bästa är att jag har mer tid ihop med min lille prins! <3

Jag tycker verkligen att Alexander bus blir snabbare och snabbare och snabbare för varje dag som går. Man kan minsann inte sitta still en längre stund längre! Tur att Dennis har fixat så vi inte har utanpåliggande el/sladdar m.m. men visst på en del ställen finns det ju ändå.. som datasladdar och till några lampor, och dem har Alexander stor koll på om man säger så! :P

Idag har han varit skiiiitsnabb rent ut sagt! Och jag måste verkligen köpa barngrindar nu så han inte lämnar vardagsrummet iaf..
Så detta fick bli den tillfälliga lösningen!

Hmm.. men snart lär han sig väl att klättra över de me!

Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi ja det e en stor fördel med att amma, bara ge bröstet o så somna om igen :D Glad över att molly inte vaknar så tidigt som 6 :P

Haha javisst går det fort när de väl börjar ;)

Då ska jag tipsa om en annan hemsida där vi köpte våra grindar ;) jollyroom.se o betalade bara 249 kr stycket :) Fast de kommer ju inte vara stora nog att täcka valvet :S Tror jag iaf, men det e ju bara till att kolla :)

Puss

2011-07-06 @ 14:03:12
Postat av: Anna

ÅÅÅÅ Jag och Anton är absolut inte avundsjuka... Gud va duktig lillen är.. Anton kryper fortfarande inte :(



Nä nu ska jag gå å hårdträna med tjockisen (yes, han väger närmare 11kg)

2011-07-06 @ 20:35:20
URL: http://miccawhite.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 19:13:35
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback