Första Gången!

OMG! OMG!= Oh My God! Oh My God!

Imorgon ska jag bjuda ut min älskade sambo, fästman, far till Alexander på BIO!
Första gången som jag ska va utan Alexander i flera timmar! Hur jag ska överleva?! - Ja fråga mig inte!
Det blir vår debut som föräldrar... vår ensamtids debut! (låter läskigt!)

Jag vet att han kommer ha det bra där han ska vara de timmarna vi är iväg- hos farmor och farfar och faster Jonna.

Jag har tänkt på det länge länge att någon gång måste bli den första! Jag har bara varit utan Alexander i 40 minuter innan, och det var när vi dukade o grejade i lokalen inför hans dop... Och om två dagar blir han 8 månader!
Ni får verkligen puscha på mig nu, så jag inte bara bangar ur imorgon!

Jag har redan bokat platser till denna filmen:


För hoppningsvis är den rolig (jag gillar iaf trailern..) så att tiden går fort.. den varar ju i över 2h!

Kan ju tala om att Dennis blev bra snopen och glad över denna överraskning! Det trodde han liksom var bottom denna värld... och jaaa... nästan! Men nä nu jäklar anamma! Det är ju "bra" för Alexander med att va utan sin mor en stund (säger folket runt om kring).. Men jag har inte känt mig redo förrän "nu?!" om jag ens gör det nu!

Så jag är hemskt tacksam om jag får lite stöttning, puschning, peppning och allt vad det heter från er nu!!!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

det går nog bra! mysigt med bio :)

2011-07-21 @ 19:33:34
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Jag känner igen mej jättemycket :) Jag var likadan med båda barnen. Det kommer gå jättebra gumman, ni behöver det allihopa! Alexander behöver lära sej att det är helt ok att mamma o pappa försvinner en stund, för att ni kommer alltid tillbaka. Första kvarten kommer vara jobbig, för dej :) Sen kommer det gå jättefint <3



Puss & Kram

2011-07-21 @ 20:55:32
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad bra att du då valt att gå på bio för där kan du förhoppningsvis kan njuta av filmen ;)

Första gångerna e alltid värst sen "vänjer" man sig lite :) Men redo tycker jag att man aldrig blir, man får göra det för att man måste lära dem att även mamma och pappa kan försvinna bort lite :P

Men ja visst e det bra träning både för er o Alexander, september e ju snart här o då kan det vara skönt att lämnat honom lite så man vet att det går! :)

Spännande att höra hur det gick sen :D

Puss



P.s Nu får du banne mig inte banga ur, du får tänka att du gör det för Dennis skull om inte annat ;) Han kan behöva bli tvingad till att sitta stilla lite :P

2011-07-21 @ 21:34:34
Postat av: Michaela

Åå, det kommer gå så bra! Som jag sa, tänk bara på hur mysigt ni kan ha det, bara du och Dennis =) Och sen hur härligt det blir när ni kommer hem och får mysa med Lillen igen =) Se fram emot det och längta, inte tvärt om! Kramar

2011-07-21 @ 23:56:19
URL: http://michaelapauline.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan jag ska med se den filmen imorgon o vara utan min stjärna.Men hon ska vara hemma hos pappa så länge,jag ska ha min debut imorgon o få vara alexandra.Så din dejt med sambon kommer gå galant.Så länge ert barn e hos någon som ni litar på så kan ni koppla av :) jag o min man hade en dejt i början av juli då vi käkade o gick på bio o det gick jättebra.Visst man ringde två tre gånger för o kolla läget men allt var bra.Så det kommer ni klara galant

2011-07-21 @ 23:59:52
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du kommer att fixa det galant gumman! Han är ju i goda händer och ni behöver detta alla 3 tror jag =) Kommer gå kanon =)



Pussar

2011-07-22 @ 16:17:03
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback