God Morgon!

God morgon på er!
Idag gick jag upp vid 8.00 för att ringa till veterinären om stackars Wilma. Vi fick en tid imorgon kl.13.. stackars tjejen ♥ Eventuellt blir det röntgern me då, för o se varför hon har fått så ont i höften.
Hoppas på det bästa!

Regnet öser verkligen ner idag.. till o med så  mycket att jag vaknade av det innan, så jag fick stänga till fönstret. Alexander ligger fortfarande och sover. Och jag har kört igång en maskin tvätt. Tänkte ta och städa lite grann till sen.. det gör man aldrig för mkt :P



Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lilla Stumpan =( Skönt att hon fick en tid så pass snart iaf...



Nej man har minsann alltid att göra :P

Finns liksom alltid nåt att plocka upp lr så :P



Pusssss

2011-07-28 @ 12:30:39
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback