Lugn dag!

Hej!
Idag började vår dag lite innan 12 då vi steg upp.. det var riktigt skönt att sova länge.. behövde verkligen det.. och Alexander har nöjt sig med lite amning och somnat om direkt.
När vi steg upp så fick han gröt, sen lekte han lite och jag fixade iordning mig lite "frukost".. kl.13 åt jag ostbricka.. inte helt fel ;)
Alexander blev trött igen och somnade, så jag satt och åt länge och njöt av lugnet.

Massa godsaker minsann ;)

Har tömt diskmaskinen, plockat i en till o kört igång, har kört igång en maskin tvätt, tömt kattlådan, dammsugit lite, torkat vardagsrumsgolvet... Snart kommer nog Dennis hem från jobbet.. måste planera vad vi ska ha till middag idag... hmm...

Ha det bra!

Kram


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Låter som en härlig start på dagen!

Här blev jag överlycklig imorse när klockan var 06:30 när Noah vaknade ;) Sovmorgon ;)



Puss & Kram

2011-07-04 @ 20:39:01
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja det kan jag tänka mig att du behövde! Skönt att du kunde sova lite längre för en gångs skull :)

O härligt för dig att njuta av frukosten i lugn o ro, vet ju hur mycket du tycker om det ;)

Puss

2011-07-05 @ 22:49:53

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback