Skärhamn Part Four

Jag får verkligen dela upp vår Skärhamnsresa i flera inlägg.. drygt med ett mil långt inlägg annars med alla fina bilder! :P

Solen mötte oss med stor glädje på lördagsmorgonen! Varmt och skönt och ljumna underbara havsvindar!
Det blev frukost för både bebisarna och oss mammor och pappor, innan vi begav oss ut för att beskåda utsikten från kyrkan.. (Ni vet den med den glada munnen jag visade i tidigare inlägg)!
Helt underbart var det! Vi tog lite bilder där ifrån!

=)



Barnen med sina pappor

=)

♥Finaste bilden på Svanfeldtarna ;)♥

Hur söt får man bli!?! Så söt lilla Alice!



Jag älskar mina pojkar!


Kommentarer
Postat av: Kjelle Bus

Miaow Miaow !

Kuligt att du hittat in på min blogg och lämnade en kattentar så jag och matte kunde tassa in till dig/er :)

Mysigt ni verkar haft det där i Skärhamn !

Den där kyrkan med leendet var ju bara för läcker :)

2011-07-11 @ 17:26:38
URL: http://kjellebus.blogspot.com

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback