Veterinären idag!

God morgon!
Idag kl.13 fick vi en tid för Wilma. Både Dennis och jag är ju nervösa och hoppas det kommer gå bra.
Jag låg och tänkte i morse fall det var så smart att Alexander skulle med dit. Det är ju massa bakterier o skit där.. plus att han kanske skrämmer elr stressar upp andra djur som är där. Alla är ju inte varna vid barn. Och Dennis ville att vi skulle åka själva och att jag ska följa med.
Det betyder ju att jag måste lämna bort Alexander till farmor för andra gången :O
Hade jag inte riktigt planerat :( Men känns skönt att jag redan haft debuten. Får hoppas att det går lättare idag. Jag är ju inte lika skräckslagen, men jag avskyr fortfarande bara tanken om att lämna bort honom.

Aja.. nu får jag hoppa in i duschen!
Måste ju packa ner lite saker till Alexander me ju.. hm hm...

Uppdaterar senare!

Kram


Kommentarer
Postat av: Helena

ush, stackars lilla vovven. Hoppas inte det är något allvarligt? Ja, detta vädret är ju inget juli-väder direkt. :/

2011-07-29 @ 11:59:02
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilken fin bild! så skönt att de gick bra hos veterinären!

Pussar

2011-07-31 @ 22:52:27
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback