Drömmen.....! :S

Minns ni drömmen jag skrev om?
http://imm0rtelle.blogg.se/2011/june/mardrommar.html#

Vet ni vad som hände klockan 03.10 i natt?

Jo, det ska jag berätta för er...
Jag sov gott... och rätt som det är flyger Dennis upp och ropar nåt med spindel.. Och då flyger jag upp.. "vad är det!?! Vad är den?!"... Så säger han att det var en spindel vid kudden. Och så e han tyst en stund och säger "men det va ju samma j*kla dröm du hade".. Den hängde där i en tråd från snedtaker precis över ansiktet vid kudden!

Visst är det sjukt!!!!

Att Dennis drömmer samma otäcka dröm som jag hade och reagerar ungefär på samma sätt som mig.. flyger upp! Och Dennis är inte ens rädd för spindlar.. men han sa bara "Nä, men man reagerar ju"...

Men det är liksom ingen spindel där...

Det måste betyda nåt alltå. Så läskigt, har aldrig varit med om liknande! Undra varför både han och jag drömt den.. undra undra undra... jag blir inte klok på detta!

OBEHAGLIGT!


Kommentarer
Postat av: Jenny

UschUschUsch va otäckt! ja himla skumt att ni båda drömmer den drömmen! :O Jättekonstigt! Men vilken tur att de inte varit nån sanndröm iaf! Vaknade Alexander då förresten?

Pussss

2011-06-18 @ 22:31:38
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch fy vad otäckt att ni båda drömt samma sak :S

Undrar om det betyder nåt?? :S Ska fråga mamma, hon har några drömtydningsböcker..

Puss

2011-06-19 @ 01:12:33

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback