En dag hos Jenny och Alice 27 juni

Hej på er vänner!
Igår tillbringade jag & Alexander vår dag hemma hos Jenny och Alice =) Hade en underbar dag med toppenväder! Vi kom dit vid 11-tiden.. Barnen åt grötfrukost ihop och sedan lekte de på golvet, och då passade vi på att äta en god frukost.
Sen sov de en stund och då fikade vi lite på en vit kladdkaka som Jenny bakat på morgonen.. Gottigt värre!
Vad gjorde vi mer... hmm.. solade, busade med vovvarna (Selma o Lukas), gick till affären och handlade lite, vi fotograferade "lite".. bebisarna badade i poolen, vi åt kycklingsallad med sweetchili- dressing, och fikade igen ;) Glass och persikohalvor =)

Nu Kommer en bildbomb.. med exakt 28 st bilder ;)

Frukost dax för bebisarna

Goda fikan Jenny bjöd på som hon bakat!

Fina Jenny & Alice som har myror i baken ;)

Jag & Alexander

Jenny & Alice

Kycklingsalladen!

Sedan blev det lite bad i poolen för gullebäsarna!

Gissa rumpan!! ;D

Vem är vem?
Finns det nåt sötare än små bebisrumpor ;)

En puss på näsan :)

Alexander drar söta Selma i svansen :P

Tack för en underbar dag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så fina bilder! Den där kycklingsalladen såg inte helt fel ut!

Gulligt med pussen :)

Kul att ni hade trevligt o att det var fint väder med!

Tycker det e lite komiskt att du var hos Jenny o jag hos maggi, likadant förra gången jag var hos henne med ju :P

Puss

2011-06-28 @ 22:04:35
Postat av: Jenny

Tack för en jätterolig dag :D Blev verkligen jättemånga fina kort på besarna! Så fina så!

Tänkte skriva "hoppas vi ses snart igen" men de gör vi ju redan nästa vecka kom jag på sen :P :D

Ska bli sååååå roligt :D

Pusss

2011-06-29 @ 21:42:05
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback