Funderar

Funderar och har gjort ett tag nu....
Om hur jag ska göra med bloggen...
Jag har ju haft den lösenordsskyddad nu ett tag... (nåt år)...

Men funderar på att skippa det.. Jag tror man bara kan lösenordsskydda vissa inlägg också.. som är alldeles för personliga. Bloggen har jag ju inte bara för er läsare... utan även som en dagbok för mig. Hela min tonårstid skrev jag dagbok.. Men nu har jag denna...

Tycker det är kul att kunna gå tillbaka lätt och se vad jag har för mig och om graviditeten och Alexanders utveckling... samt alla bilder som man (oftast) inte har i en vanlig dagbok.

Jag tycker det är kul att läsa alla roliga kommentarer jag får.. och vill gärna ha fler..
Jag vet att ni är fler än 2-4 st som bruka läsa den ;) 

Ja jag ska kolla upp det här med all lösenordskydda enbart vissa inlägg om det är krånligt elr ej.. I så fall har jag snart en öppen blogg igen och då kan ni ju lättare ha koll på bloglovin när jag uppdaterat =)

Kram på er mina goa läsare!





Uppdatering:

Tydligen går det inte att lösenordskydda vissa inlägg på bloggen.. men det går att göra en underblogg och lösenordsskydda den och sedan länka till den på den vanliga bloggen....

Kan vara bra att veta om det kommer till användning igen...
Och OM jag skulle ångra mig att ha en öppen blogg, så kör vi på det gamla lösenordet.. annars är det bara att maila till [email protected] om ni inte minns!

Låter bra va! ;)

Ni märker ju sen när jag tagit bort det!

Pöss


Kommentarer
Postat av: Pauline

Får hoppas du får fler kommentarer då med ;)

Puss

2011-06-19 @ 21:04:36
Postat av: Jenny

hihi! Så skoj! Ja så mkt hemligt skriver du ju ändå inte ;)

Pusssssssssssss

2011-06-19 @ 22:21:17
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback