Furminator


Nu har jag ägnat mig åt kisarna en stund.. Kammade Turbo här om dagen och idag blev det en stund till.. Engman fick också njuta en stund idag.. oj vad han gillar att bli ompysslad.. kammad och gosad..
Det bästa inköpet till katterna är så klart denna furminator. Det är en kam som inte är vilken kam som helst.. den tar allt överflöd som annars hade hamnat i huset och sen förhoppningsvis i dammsugaren ;P

Det ser kanske ut att jag får hålla fast Engman och ja lite får jag.. för han njuter så av det så han måste gå runt och buffa och ha sig så jag blir helt full med hår :P


Kommentarer
Postat av: Pauline

Härligt att han tycker om det! :)

På första bilden undrade jag hur du hade satt upp håret men såg sen att det var ju Turbo som låg där, hihi :P

Puss

2011-06-19 @ 20:53:30
Postat av: Jenny

Awwww så fluffig å mysig han blev! Så fin så! Vilken käck kam!! Liknar Selmas karda lite :)



Puss

2011-06-19 @ 22:22:41
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback