God morgon!


God morgon på er!

Har iofs varit vaken sen 06.50.. för då vaknade Dennis av att försovit sig lite och Alexander vaknade och ville ha mat... så det var lika bra att stiga upp.

Här sitter jag nu helt osminkad.. ska snart ta och fixa till mig.. för sen kommer några mammor hit med sina barn =) Det blir Jenny, Jeanette, Pauline och Magdalena... och så jag då ;) och våra barn!

Ska bli hemskt kul med en träff.. Nettan o Maggi har jag inte träffat sen februari..
Jenny o Pauline skulle komma lite tidigare :)

Ja så nu vet ni hur jag & Alexander ska tillbringa vår dag!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så du var med uppe tidigt idag :P Det känner man av nu tycker jag ;)

Tack så hemskt mycket för allt det goda som du bjöd på idag! Var jätteskoj att träffas allihopa! O skönt med att ni har plats för oss alla ;)

Pusspuss

2011-06-13 @ 20:03:58
Postat av: Jenny

Fin du är utan smink me gumman!

Puss

2011-06-13 @ 23:33:03
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback