Kalas =)

God kväll!
Nu sitter vi och pustar ut efter ett toppenkalas!
Toppen väder hade vi med. Maten blev lyckad och räckte bra.. lika så tårtorna. Det var både min och Dennis familj som kom. Så alla Alexanders kusiner kom! =)
Mormor, morfar, farfar, farmor, farbröder, morbror, mostrar, kusiner och alla respektive. Den enda som inte kom var faster Jonna som gjorde balfrisyrer idag.
Här kommer lite bilder från dagen!

Dessa blommorna fick Dennis av mig. Och imorgon ska vi äta nån god middag.

Dukade 3 stora bord.. vi var 22 personer som satt vid bord och 3 bebisar =) Tur man har gott om plats nu ;)

Min mamma o syster Jenny

Dem kollar in Alexanders stil ;)

Min älskade ♥

Lilla fina Felicia (min systerdotter)

Lite folk njuter ute på uteplatsen

Vi bjöd på Grillade hamburgare med tillbehör

Dennis The Grill master ;)

=)

Parkeringen full med bilar :P

Tårtorna som Dennis garnerat så fint =)

Dennis öppnar presenter =)

Farmor myser med Alexander

Min systers sambo/ Alexanders gudfar/fadder

Farbror Joel gosar med Alexander
 
3 kusiner :)


Kommentarer
Postat av: Tea

Härligt att se hela familj/släkt på kalas. Så roligt att se Felicia oxå involverad nu..precis som det ska vara..:)..Ser ut som lyckat kalas.Så stort rum ni har med alla borden...perfekt för kalas ju..

2011-06-06 @ 21:52:24
Postat av: Pauline

Vad kul att nästan alla kunde komma! Verkligen bra att ni har det så stort hemma nu så att ni inte behöver stå med kalas 2 gånger :)

Ser ut till att ha varit en riktigt trevlig dag!,

Puss

2011-06-06 @ 23:35:20
Postat av: Jenny

Vilket härligt kalas de ser ut att ha blivit :D Skoj att så många kunde komma :P

Lilla Felicia.. så söt!

Fina blommor Dennis fick av dig/er!

Pussa

2011-06-08 @ 11:47:20
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback