Mammaträff

Hej på er!
Nu har Alexander däckat i mitt knä efter en jättetrevlig dag!
Bjöd ju hem några vänner och deras barn =)
Vi åt lite mat.. ugnsgrillad marinerad kyckling i bitar och Tortillabröd och diverse grönsaker och dressingar.
 

Jenny & Pauline mumsar i sig mat :)

Nettan, Leia och Maggi =)

Alexander och Nova

Barnen busade som bara den! De verkade ha kul! ;)

Nova i matstolen, Alice i Gå-stolen, Molly och Pauline =)

Sen kom Dennis hem och alla barnen var vakna ;) Så då fick han fotografera oss alla :)
Här kommer några!

Från vänster: Jenny o Alice, Jag o Alexander, Jeanette o Leia och Nova, Pauline o Molly, Magdalena o Alfred.



Nettan, Polle, Maggi och Nova, Alfred, Molly

Sen blev det dax för lite fika ;) Mums mums! Jenny hade bakat en supergod jordgubbs cheesecake och så hade jag kanelbullar och kladdkaksmuffins me =)

Mums! (och det bästa är att jag fick behålla det som blev kvar.. så ska nog ta ut en bit från frysen sen ;) hihi)

Mums! ;)

Maggi och Jenny

Jag och min lille prins

Jenny kikar in sin Alice och Molly och Alfred... häftig gå stol Alice har ;)

Tack för en jätterolig dag allihop! Längtar redan till nästa gång vi ses =)

Puss & Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vilken rolig dag!! Måste vara skojigt att ha så många kompisar med barn i samma ålder :)

Det såg ju inte dåligt gott ut ;)



Kramar

2011-06-13 @ 20:38:37
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tack så mycket, igen ;)

Var jätteskoj! O bilderna blev jättebra, trots att vi fjölat i oss massa mat på den ena bilden :P

Ja ska bli kul att träffas igen :D

Gottigt att äta cheesecake igen ;)

Puss

2011-06-13 @ 21:23:06
Postat av: Pauline

Förresten, molly var verkligen trött, hon somnade innan vi ens kört förbi dina svärföräldrar :P

Puss

2011-06-13 @ 21:25:34
Postat av: Anonym

Tack för idag! Så mysigt! Skulle du kunna skicka bild 4 och 6 (utav helgruppsbilderna) till mig? Kul att ha en bild med mig och BÅDA barnen, jag tänkte beskära lite ;-P

2011-06-13 @ 22:04:07
Postat av: Jenny

Tack för idag Gumman!!! Har haft en jättemysig dag :D Vilken god mat du bjöd på! Ska jag testa att laga här hemma nån dag tror jag minsann!

Fina alla bilderna blev =)



Puss

2011-06-13 @ 23:29:26
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback