Räcke o möbler

God morgon!

Idag vaknade vi pigga vid 7... men steg upp halv 8 typ.. ätit god frukost.. Alexander fick smaka den nya gröten och den verkade han gilla =)
Dennis har hunnit kapa stolparna till rätt höjd och satt dit räcket! =)

Vi har fått utemöbler på plats med.. mysigt där nu tycker jag!

Jag har putsat lite fönster på insidan än bara och altandörren på in- och- utsidan. Jag har vattnat blommor, tagit ut mat o vatten till katterna som är i rastgården o njuter. Och plockat lite inne... packat ner massa dvd-filmer i en flyttkartong..

Nu ska Dennis köra med trimmern och klippa gräset.. och jag ska köra igång en maskin tvätt och underhålla Alexander som har vaknat nu.. han ska få gunga och bada idag. Han får nog bada i eftermiddag/ikväll när solen inte är så stark.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Så bra det blev :D Där kan vi sitta o njuta ;)

Puss

2011-06-05 @ 13:01:16
Postat av: Jenny

Åh så fint det blir! :D Ska ni "inviga" det imorgon då om de e fint väder?? :D

Pusss

2011-06-05 @ 21:45:35
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Tea

Vad snyggt med bordet och parasollet :)

2011-06-05 @ 22:44:10

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback