Shopping


God morgon!
Här sitter jag framför dumburken. Lilleman sover uppe.. jag la över honom i sin spjälsäng innan jag gick ner.. annars hade jag inte vågat lämna honom :P

Dennis är hos Phille (sin bror) och hjälper dem med ja om det var badrum elr kök.. vet inte riktigt.. Dem gör nytt på båda ställerna iaf...
Men han kommer väl snart hem igen..

Sen ska vi åka in till stan. Ska shoppa lite.. Dennis fick lite presentkort när han fyllde år bl.a. Och jag är sjukt shopparsugen.. ska iaf köpa strumpor till Alexander för det behöver han och så blir det nog leggings till mig skulle  jag tro... för det är hål i alla mina utan ett par :P och det paret är typ blekt av tvätten.. så de är mattsvarta typ. Fult!
Aja, som ni hör köper jag inte kläder till mig själv så ofta längre! :P

Sjukt hungrig är jag... igår på studentskivan så tog jag 3 stora omgångar med mat.. hade kunnat 1-2 omgångar till.. men det nöt jag inte.. kan ju inte vrääka i mig :P

På tal om mat... idag måste jag tänka på att förbereda maten inför måndag.. för på måndag blir det bebis/barnträff här hemma hos mig :D Vi blir minst 5 mammor.. och ca 6 barn.. 6 mamman som är bjuden (Veronica) blev tvåbarnsmamma nu för en vecka sedan.. så hon får se om hon orkar =) Kommer hon och hennes barn så blir vi 6 mammor och 8 barn =)

Snällaste Jenny ville hjälpa mig att baka nåt gott, hon är ju drottning på det ;) Och så har jag ju lite kladdkaksmuffins och kanelbullar i frysen =)

Måste ha ut alla bord och stolar från vardagsrummet me.. stått kvar här sen Dennis kalas i måndags.. Innan dess är det ju typ ingen mening att städa :P

Nä nu får allt Dennis komma hem! Vill in till stan nu ju! ;)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi så det blir stan iaf, kul att få shoppa lite till sig själv med :)

Så hoppas verkligen du hittar något nu!! :)

Haha ne pinsamt att vräka i sig när man e på kalas :P

Ååh jaa, vad gott med kladdmuffins!! Det vill jag gära ha ;)

Spännande att få smaka Jennys bakverk med, har ju hört att hon bakar goda saker :P

Ska bli så skoj att träffa alla igen, var ju ett tag sen!

Pusspuss

2011-06-11 @ 09:35:21
Postat av: Jenny

Ha Ha Ha! Bakdrottning vet jag inte... bakar ju så mkt bara för att jag är en sån gottergris :P Sockerråttan Jenny ;)

Kuuul med shopping! :D Jag har lite köpförbud nu... har kommit på att jag har allldeles för mkt kläder i garderoben... nu får jag väl ta å använda de me ;)

Pusspuss

2011-06-11 @ 21:43:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback