Uppstigna

Hej!
Gud vad jag har sovit gott och djupt.. har ammat nån gång vet jag.. men vet inte när :P Kommer inte ens ihåg när Dennis stack till jobbet.. brukar alltid få en puss av honom.
Steg upp kl.10.10 så inte varit uppstigen mer än en liten stund.

Snart ska jag fixa gröt till Alexander, han ska få ny blöja. sen tror jag att han snart vill sova igen.. om en timme iaf =)

Sen ska jag äta nåt me och sen får jag plocka och städa och ta hand om disk från igår..
Orkade inte det igår.. så det ligger bara i diskhon med diskmedel.. men ska slänga in det i diskmaskinen sen. Tur att den sköter resten sen ;)

Men sen blir det en riktig slappar/lekdag för oss två =)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så skönt de e när man sovit så djupt å gott! Då har man energi så de räcker hela dagen sen :D

Härligt med en mysig hemmadag!

Puss!

2011-06-14 @ 20:52:01
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh vad härligt att du sov så gott! :)

Ja du kan behöva slappa lite nu ;)

Hihi ja diskmaskinen e bra att ha :D

Puss

2011-06-15 @ 09:50:41

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback