Alexander

Halloj!
Nu var det väl dags att blogga lite igen. Egentligen orkar jag inte, men jag gör det ändå.
Alexander har inte riktigt varit sig själv sen igår typ. Ledsen o grinig och så. Vet inte riktigt vad det beror på. Han dreglar nåt så in i norden och vill bita på allt.. så jag tror det kliar i gommen på honom. Kanske riktiga små huggtänder tittar fram snart?!
Så idag har jag minst sagt varit en trött mamma..

Vi har gett honom gröt nu i 3 dagar.. (bara en smakportion om dagen). Igår spottade han ut allt typ... men idag gick det bättre igen. Tror han var för trött igår.


Alexander med faster Jonna

Alexander träffade farfar och myste med honom igårkväll.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande att se om de tittar fram några tänder snart då!! =) Undra vilka han får först.... framtänderna nere är väl vanligast :P

Hoppas att de kommer fram snart iaf så han slipper ha ont och slipper kliet! :)

Pussar

2011-03-16 @ 22:11:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja om man ändå kunde veta vad som stör de små liven <3

Hoppas iaf att det går över snart! :)

Puss

2011-03-17 @ 22:10:10

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback