Imse vimse Spindel

God morgon!

Min morgon började väl så där.. :/
Ammade Alexander lite efter kl.7 i sängen.. och efter 10 minuter ser jag världens största vidrigaste äckligaste otäckaste spindel!!! Den satt på väggen precis ovanför Dennis huvudände! Vadå att jag flög upp ur sängen med stackars Alexander o avbröt hans amning.
Ringde till Dennis som buttert sa "Ja, jag får väl komma hem då"....
Efter ca 20 min var han hemma.. lagom glad på mig och tyckte att jag kunde väl bara döda den med en flugsmälla... Jo jo du älskling, säkert när jag inte ens vågar dammsuga upp dem vidriga krypen!
Iaf så dammsög han upp spindeln som va bra mkt större än en 5-krona!

Nu ser jag spindlar överallt... eller jag inbillar mig att det är spindlar, men jag ser bara i syne...
Usch hur tusan ska jag kunna sova där uppe inatt!?!?

Nå väl.. hoppas jag kan det. Nu väntar jag på att Pauline & Molly ska komma på besök! :D Kuuuul!!
Men först måste jag hinna städa o lite så ;)

Kramiss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi spindlar som är så fredliga!!!! :P:P Värre me getingar å fästingar då... fyameja! Å myror..... uuuuhhhh bara ryser :P

Åh ha de så mysigt idag! Hälsa Puline å sötaste lilla Molly! Hoppas jag me får träffa de nån dag :P



Pussar <3

2011-03-24 @ 10:50:49
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch fy såå typiskt att den kom fram när Dennis inte var hemma :/

Tur han iaf kom hem till slut o kunde ta bort den!

Ja jag hoppas du kan koppla bort tankarna på den när ni ska sova :S

Nu e den iaf inte kvar där längre!! :)

Puss

2011-03-24 @ 21:28:53

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback