Knack knack!

Knackade nyss på dörren, fick lite panik eftersom jag är helt osminkad... och jag ser typ ut som ett lik då :P
Men iaf så öppnade jag och det var Dennis ena faster.
Hon var ute och promenerade (hon bor typ 500m ifrån oss) och hade med sig en liten present till Alexander.

Byxor och en vit body i stl. 68

Det tackar vi för =)=)


Nu väntar jag in Dennis som fick rycka in och jobba idag lördag, han skulle jobbat till17-tiden från början.. men dem verkade bli klara tidigare.. så han är nog hemma om nån timme...
Sen ska vi på kalas! =) Det är syrrans sambo/ Alexanders fadder Magnus som fyllt år och ska firas! =)

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så gulligt av henne att komma med ett litet paket =) Kläder är ju himla tacksamt att få så som våra busar växer!!

Puss

2011-03-06 @ 11:58:55
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Vad snällt av henne :)

Hoppas han kom hem tidigare sen!

Puss

2011-03-06 @ 21:27:02

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback