Nya gardiner


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hihi e du lite uttråkad idag med? ;) Den näst sista bilden blev ju sketabra, nästa profilbild tycker jag ;D

Härligt att humöret vände :) O att du e nöjd med gardinerna med förstås!

Hihi ja jag passade med på att duscha när Molly ändå sov, de ha varit rätt synkade idag med sömnen tycker jag ;)

Ha en så mysig kväll ni med!! O hoppas att komedin e värt väntan sen :P

Puss

2011-03-10 @ 20:09:18
Postat av: Jenny

GALEN-P/H-anna :P

Kuuuul med nya gardiner!! Idag har jag hängt upp de jag fick av dig.... Suuuuuperfina!! Och jag behövde inte ens stryka de, jisses va skönt :P:P Tack så mkt gumms!!!

Å så fort du får upp dina gardiner vill jag se kort :D:D:D



Pusss på sötisen!

2011-03-14 @ 17:49:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback