Söndag= Degdag

Hej!
Har ni haft en trevlig helg?

Söndag har verkligen blivit en degdag för vår familj.. (som det ska va med andra ord ;P hihi) Idag händer inte många knop i familjen Abrahamsson/ Olsson. Har tömt diskmaskinen och plockat in lite mer disk, kört igång en maskin tvätt som jag ska hänga upp sen, och så har jag dammsugit vardagsrummet. Så lite har jag minsann gjort ändå ;)
Och sen ska jag ju laga mat.. och idag står ju ugnspannkaka med bacon på menyn.

Vi åkte och hyrde oss lite filmer me..

- Letters To Juliet (kärlekskomedi)
- Game Of Death (Action)
- Marmaduke (Familjekomedi)

Så det ska vi roa oss med nu denna söndag! ;)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Jodå den ha väl vart sådär, hade Molly inte varit sjuk o Henrik inte jobbat så hade den ju varit trevligare :P

Härligt med slappardag, trots att man gör mer än vad man tror ;)

Hoppas filmerna var nåt att ha :)

Puss

2011-03-06 @ 21:39:16

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback