Fredag


Fredag......... igen!!!!!!

Shit vad skrämmande det känns.. tiden går för fort!!!!! Jag vill inte bli gammal, jag vill inte att Alexander snart blir 18 år! Jag vill inte börja jobba snart igen.

Nä, det gäller minsann att försöka leva i nuet. Njuta av den fina tid man är i nu.. för snart kommer man sakna den.

Idag har jag inte gjort så mkt. Eldat, tömt diskmaskinen och kört igång en ny, busat med lillplutt och gett honom gröt, ringt några samtal bl.a. till it-enheten om mitt loggin som inte funkat och till chefen om lönesamtal och så bokade vi in en träff då jag ska skriva ny ledighetsansökan om mammadagar. Det jag skrev sist varar bara till den 4 maj. Ätit kladdkaka har jag också gjort. Sen när älsklingen kommer hem ska vi nog åka och handla.. lite godis, blöjor o lite mat. Ska äta våfflor idag.. men just nu står grädden mig upp i halsen. Kanske köper en fläskfilé eller lite kyckling istället. Tror hellre att Dennis vill ha det. Men får se sen ;)
Ikväll blir det iaf "101 sätt att åka ur en Gameshow" och lite så =)
Ha en trevlig fredag

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch så får du inte säga ju :P Hihi ja det gäller att njuta av det man har :)

Skönt att du fått saker gjort idag iaf :) Spännande med lönesamtal, undrar om jag med ska ha det? :P

Hoppas du får en bra löneförhöjning sen ;)

Mums så gott med kladdkaka! Haha du får ta glass istället till, myycket godare!

Åh tack för påminnelsen, kanske jag kommer ihåg att titta på det sen :P

Puss

2011-03-25 @ 17:38:18
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Åh, du får inte lägga upp såna här bilder..Blir ju sjuukt sugen ;)

Jag har inte hunnit kolla frakten, men jag lovar att jag gör det i helgen :)



Kramar

2011-03-25 @ 20:28:46
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh så god Kladdkakan ser ut! Smakar säkert lika gott som den ser ut att göra :P

Ja usch så fort tiden går :( vill inte!!

Hoppas ni har en trevlig kväll <3

Pussar

2011-03-25 @ 21:31:47
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback