En dag i Eringsboda :)


Hejsan! Igår hade jag och Alexander en superrolig dag hemma hos Jenny, Alice, Peter & Selma i Eringsboda =) Vi kom dit vid 11-tiden.. Och Vi var ute och gick i sköna solen, vi lagade jättegod fläskfilégryta med paprika, purjolök och bandpasta till, vi fikade på en jättegod kaka som Jenny bakat, jag & Alexander fick fina presenter.. en lite panda-skallra, en trägaffel (hon hade snappat upp att jag behövde en sån;) hihi) och så fick jag ett jättesött kuddfodral till soffan! Tack så hemskt mycket, du e för gullig! :) Vi gosade massa med våra bebisar och lekte med dem och fotade dem me så klart ;) Hade en jättetrevlig dag och rätt som det var så va jag o Alexander tvugna och köra hem för klockan va halv 6 på kvällen :P

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vad fina bilder! :) Ser ut att ha varit en riktigt trevlig dag, tiden går fort när man ha roligt :D

Kuddfodralet var hur snyggt som helst ju! Passar in bra hemma i soffan hos er ;)

Puss

2011-03-09 @ 16:02:15
Postat av: Jenny

Tack för att ni kom! Alltid lika kul :D

Hoppas vi kan ses snart igen =)



Puss på er!

2011-03-14 @ 18:16:45
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback