Våffeldagen och fredagsmys

God kväll i fredagsmyset! Ni myser på ikväll hoppas jag! ;) Final i Let´s Dance och allt.. jag har inte följt det alls i år iofs.. har bara sett några avsnitt och flest nu i slutet. Så jag hejjar inte på nån spec.. elr jo Andersson :P haha.. båda heter ju det ;)
Det blev lite våfflor idag på Våffeldagen, himlens gott faktiskt och Loka hade jag i smeten så dem blev riktigt krispiga och goda =)

Jummiiie!

Nu åter till fredagsmyset som består bland annat lite kärlek.. lite lycka.. lite pussar och lite kramar.. Lite av varje ;) ♥
¨
PUSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oja vi myser på vi me =) Jag har Selma på min ena sida å Peter på min andra :P Dock hockey på tvn... menmen! Man kan ju inte få allt ;)



Pussssss

2011-03-25 @ 21:49:15
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha nja sådär mysigt var det ju inte igår när man var själv :P Men men får mysa en annan kväll istället :D

Glömde ju bort 100 sätt att åka ur en gameshow på, så e det när man fastnar framför datan ;)

Ja just det, ha inte hlr följt let´s dance, mer henrik som tittat på det här :P

Loka i smeten? Vad häftigt :D Hihi grädden slank ner ändå sen ;) Hade ju gått några timmar iaf :P

Åh vad söta ploppisar!

Puss

2011-03-26 @ 16:36:51

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback