Vårdagjämning & Klädrensning

Hejsan!
Idag är det vårdagjämning... när ljuset besegrar mörkret ;) Härligt!

Igårkväll tog jag hän Alexanders byrå..
Rensade ut de kläder han vuxit ur.. d.v.s storlek 50 och de flesta i storlek 56.
Han har ju fortfarande många plagg i 56 som han kan ha.

Men gud vad tomt det blev i de två lådorna han har :S Han har verkligen ont om kläder i stl 62 och uppåt. Och inte har jag råd att köpa några heller.. men han har ju så han klarar sig. Och så får jag varmköra tvättmaskinen ;)



Mina två kisemisar


Nu har lillplutt somnat om och jag ska passa på att äta frukost.. varma baguetter med ost o marmelad :)
Sen blir det att planera veckan matsedel.. =) Uppdaterar sen när den är färdig!

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Visst är det heelt galet hur fort de växer! Jag har massor med pojkkläder om du är intresserad?



Kramar

2011-03-21 @ 21:42:17
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja fy, tur du har tvättmaskin iaf! :)

Tyckte att 62 var den storleken Molly kunde ha kortast tid så där behövdes inte så mycket kläder :P

Men 68 klarar de sig på länge så när du kan köpa så köp i den storleken ist ;)

Kan kolla om jag har något här som inte e rosa ;)

Så fin bild på katterna :)

Puss

2011-03-22 @ 17:31:58
Postat av: Jenny

Usch ja... Sorgligt hur de växer... Många kläder Alice bara har använt typ 1-2 ggr... :/

Va gott de lät med varma Baguetter!

Puss

2011-03-22 @ 19:54:54
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback