Veckans matsedel



Då kör vi en tredje vecka med "Veckans matsedel".. inte så hipp matsedel kanske.
Det blev lite ändringar i förra veckans matsdel. Var ju hos Jenny på tisdagen och då blev det att jag åt där, Dennis tog bara nåt lätt när han kom hem från jobbet. Skulle haft falukorv då.. så vi tog det igår istället och flyttade grönsakssoppan till torsdag denna veckan.
Lite små ändringar får man ju räkna att det kan bli.

Kan även berätta att jag var med och tävlade på Facebook om en gratis matkasse från "Linas matkasse", som ni säkert sett reklam från på tv och internet. Och jag vann iaf en sådan matkasse. Men det är lite strul med inloggningsuppgifterna jag fick till deras internetsida. Men jag hoppas att det ordnar sig så att jag får en sån matkasse hem =) Vore ju nice.. den är ju ändå värd ca 700:-

Vad ska ni äta för gott i veckan?

Kram


Kommentarer
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad roligt!! Grattis :)

Jag tycker det är kanon att du lägger upp din matsedel, då får jag lite inspiration :)



Saga var lite ledsen för att hon ville så gärna leka med sin kompis, men kompisen ville inte :(



Kramar

2011-03-14 @ 20:39:57
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack för inspirationen!! =)

så svårt att komma på mattips ibland.

Hoppas allt är bra med er.Kramis

2011-03-16 @ 18:39:00
Postat av: Pauline

Gottigt :D

Hmm få se, denna veckan har jag än så länge ätit potatis & köttfärslimpa, rotmos, potatismos & torsk, ris & korvstroganoff, ris & köttgryta :) Kommer inte ihåg om det e nåt mer, men det känns så :P

Puss

2011-03-17 @ 22:09:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback