Blommor

God kväll!
Är lite förkyld nu.. men hoppas jag mår bättre imorgon, för då kommer Jenny och Alice och hälsar på :D Ska bli såå kul!

Idag har jag gjort en hel del.. tvättat, städat endel (men inte så mkt som jag velat ;P).. och så har jag skurat och gjort fint på fastukvisten... blev lite renare... alla löv är borta och alla Dennis tusen verktyg är borta... Lite blommor på plats som jag köpte igår.. Ja blev allt en liten uppfräschning... lite trött på alla sladdar som hänger e jag så klart... vet inte vad alla är till för.. Men jag är van.. så e det att va tillsammans med elektrikter :P

Måste klippa gräset me :P

Fin blomma jag fått av Dennis

Lite jag planterat.. Finare sen när det växt till sig lite =)

Vid grinden mot vägen

Måste ta o rengöra o göra fint ljuslyktorna... de ser förjävliga ut.. men det orkades inte med idag :P


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh så fint de kommer bli! Gör så himla mkt med lite blommande färgklickar :D

Pussa

2011-06-02 @ 13:41:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det blev jättebra ju :D

Puss

2011-06-02 @ 20:48:49
Postat av: Tea

Tycker ni verkar ha det jättemysigt nu.Det utbygget som är färdigt och altanen som snart är färdig..fina blommor och lykta oxå...roligt med den söta poolen och gungan..nu ser man att det bor småbarn där :)

2011-06-03 @ 21:17:29

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback